AS-Motor ponúka riešenia pre vinohradníctvo
![](https://www.as-motor.sk/wp-content/uploads/sites/29/2018/03/Weinbau-2-1024x640.jpg)
Obrábanie a údržba viníc, ktoré sa predtým dosiahli tvrdou manuálnou prácou, sa výrazne zlepšili pomocou technológie do svahov od spoločnosti AS-Motor.
Pestovanie viniča je jednou z najstarších poľnohospodárskych postupov v histórii ľudstva. Vinohradníctvo teda nie je len kultúrnou tradíciou v mnohých regiónoch, ale stalo sa tiež spôsobom života. Udržateľné vinohradníctvo nadobúda v posledných desaťročiach čoraz väčší význam – trvalý rastlinný povrch zlepšuje štruktúru pôdy a znižuje riziko vylúhovania dusičnanov a erózie. Počnúc výrobou prvej AS-Motor Všestrannej kosačky v roku 1961 sú kosačky AS-Motor jedinečne vhodné na zvládanie strmých svahov a hustého porastu vo viniciach.
Príklady použitia
Trvalý a sezónny rastlinný povrch
Vinice sa pestujú na svahoch v mnohých vinárskych oblastiach sveta. Spoločnosť AS-Motor ponúka rôzne riešenia kosenia svahov vrátane mulčovacích zariadení pre oblasti s obzvlášť hustým porastom.
Technológia mulčovania poskytuje robustnú reznú silu potrebnú na šrotovanie silných viníc a vyvetvovanie, ktoré vracajú mulč do pôdy ako vstrebateľné živiny.
![](https://www.as-motor.sk/wp-content/uploads/sites/29/2018/04/Michael_Horlacher_quer-150x150.jpg)
Na našom vinohrade sa vyhýbame chemickej kontrole škodcov a nadmernému hnojeniu ... Kosačky AS 21 a AS 28 používame už roky. Trojkolesové kosačky sú ideálne veľmi agilné a vynikajúco kosia vo vysokej tráve ... Naše svahy kosíme s dvojtaktom, aby nebol problém s mazaním motora. S výkonom šesť koní je motor od AS skvelý a má veľkú silu.
![](https://www.as-motor.sk/wp-content/uploads/sites/29/2018/05/Martin-Gehauf-150x150.jpg)
S cepovou kosačkou AS 901 kosím trávu a viničové vetvy súčasne medzi radmi. To znamená menej náročného kosenia a nepotrebnosť herbicídov.
Nasadenie
![](https://www.as-motor.sk/wp-content/uploads/sites/29/2018/03/Blumenwiese-300x188.jpg)
Kvetinové lúky
Prírodné prostredie pre včely, kvetinové lúky významne prispievajú k biodiverzite a ochrane nášho ekosystému. Kvetinové lúky môžu pred kvitnutím rýchlo dorásť do výšky 40 cm a mali by sa kosiť 3–4 krát ročne. O starostlivosť o kvetinové lúky sa starajú naše profesionálne kosačky na trávu, mulčovacie kosačky s bočným vyhadzovaním, ako aj Všestranné kosačky a jazdnou riadené kosačky.
![](https://www.as-motor.sk/wp-content/uploads/sites/29/2018/03/AS-Motor_AS_21_2T_live_01-300x188.jpg)
Vysoká lúčna tráva
Pretože ku koseniu lúk a sadov a cestnej zelene môže dôjsť iba raz alebo dvakrát ročne, tráva, trvalky a kríky môžu dorásť až do výšky 100 cm. Všestranné kosačky a jazdou riadené kosačky spoločnosti AS-Motor poskytujú v týchto podmienkach vysoký výkon a vynikajúce výsledky mulčovania.
![](https://www.as-motor.sk/wp-content/uploads/sites/29/2018/03/AS_470_Mulch_web-300x200.jpg)
Mulčovanie
Mulčovanie je proces, pri ktorom sa trávne odrezky niekoľkokrát nasekajú na jemný mulč, ktorý potom zostane na povrchu ako prírodné hnojivo. Na okrasných trávnikoch sa používajú špeciálne mulčovacie nože s dvojitou rovinou kosenia a kruhovou mulčovacou jednotkou, zatiaľ čo vo vysokej tráve sa primárne používajú systémy s krížovými nožmi alebo cepové kosačky.
![](https://www.as-motor.sk/wp-content/uploads/sites/29/2018/03/Unebenes_Gelaende-300x188.jpg)
Nerovný terén
Nory, mraveniská, krtince a vodné kanály spôsobujú nerovný terén. Niekoľko strojov AS-Motor má vysokú svetlú výšku, pohon všetkých kolies a uzávierku diferenciálu spolu s príslušnými terénnymi pneumatikami pre nerovný terén.
![](https://www.as-motor.sk/wp-content/uploads/sites/29/2018/03/AS-Motor_Slider_HP_AS_940_Sherpa_2-300x169.jpg)
Svahy
Inžinieri spoločnosti AS-Motor vyrábajú stroje s vysokou svetlou výškou, strmými nájazdovými uhlami, nízkou celkovou hmotnosťou, optimálnym rozložením hmotnosti a nízkym ťažiskom, ktoré umožňujú prácu na svahoch.
![](https://www.as-motor.sk/wp-content/uploads/sites/29/2018/03/AS-Motor_Slider_HP_AS_940_Sherpa_XL_1-300x169.jpg)
Pohon všetkých kolies
Pohon všetkých kolies zaisťuje nielen výkon v stúpaniach nad 30 stupňov, ale aj vysokú úroveň bezpečnosti pri jazde z kopca. Pohon všetkých kolies poskytuje pohon vo vlhkých podmienkach a na nerovnom teréne - aj keď kolesá jednej nápravy už nemajú trakciu.